+38 (096) 014-71-12

Для чого існує бухгалтерський аутсорсинг і для кого саме?  

Бухгалтерське обслуговування існує в декількох видах: 

бухгалтер – як співробітник в компанії; бухгалтер – як людина, яка надає послуги (договір ЦПХ) та бухгалтерський аутсорсинг від компанії.
Пропоную детально розібратися, яка різниця між ними та кому який вид буде більш зручно обрати для свого бізнесу.  

Бухгалтер, як співробітник – це дуже зручна модель для середнього та великого бізнесу, бо для таких підприємств мати бухгалтера в штаті та «під рукою» просто необхідно, бо жодна нарада, жодне рішення, яке приймається по 10 разів на день, не узгоджується без чарівного «так» від головного бухгалтера. Адже результат цих рішень - завжди фінансовий. Тож потрібно, щоб документи були оформлені вірно й без неприємних сюрпризів та майбутніх штрафів. Також часто головний бухгалтер виконує інші обов’язки, як «своя людина» в компанії, та просто отримує заробітну плату та премії за старанність.  

Обрання повного бухгалтерського аутсорсинга для середнього та великого бізнесу означає узгоджувати заздалегідь дати та місце наради, бо бухгалтер знаходиться в іншому офісі. Організація цих зустрічей, як і дії, які не входять в перелік послуг за договором, часто за додаткову плату. Також неможливо перекласти «не бухгалтерські» обов’язки на такого бухгалтера.

Але проте є один та дуже важливий плюс в обранні компанії, яка здійснює аутсорсинг бухгалтерських послуг: вся відповідальність за несвоєчасну подачу звітності, нарахування податків, несвоєчасну сплату та інші питання лягає на цю компанію. Тобто директор підприємства веде свою діяльність та не переймається, як ведеться облік, бо відповідальність несе компанія, яка надає цю послугу. Тому ця модель так популярна в Європі. Це безцінне благо – спати ночами, бо якщо бухгалтер, найманий як співробітник, наробить помилок, відповідає за ці помилки та сплачує штрафи директор та його компанія.  

Бухгалтер – як людина, яка надає послуги (договір ЦПХ), часто без договору зовсім. Ця модель часто працює у малого бізнеса або у ФОП та має дуже плачевні наслідки.​ 

Початок у всіх однаковий: ФОП або директор новоствореного підприємства запитує у своїх знайомих, хто знає бухгалтера, який зміг би вести справи по його бухгалтерії не повний день. Звісно знаходиться людина, яка каже: «В мене є сестра/тітка/жінка/... і вона може це робити за невеликі гроші, бо в неї є основна робота, а це просто буде додатково». Директор або ФОП в захваті, все працює та всі щасливі, поки на таке підприємство не приходить податкова перевірка і не нараховує величезні штрафи за невірне ведення обліку, розрахунок податків, не подання звітності тощо. Директор або ФОП запитує у бухгалтера, як таке могло трапитися і отримує відповідь: «Я це не знала / я з цим не працювала / в мене на роботі це роблять інші люди…». 30%-40% наших клієнтів приходять до нас після такої ситуації в розпачі, бо перекласти відповідальність неможливо. І розуміють, що самі винуваті – хотіли гроші зекономити. Та ви ж знаєте приказку - «скупий платить двічі». Краще б було відразу звернутися до професіоналів.  

Бухгалтерський аутсорсинг для ФОП або ТОВ – це послуга від компанії, яка здійснює такий вид діяльності – надання бухгалтерських послуг. У співпраці з такою компанію набагато більше плюсів та набагато менше ризиків. 

По-перше, ви обираєте зручний для вас тариф та сплачуєте кошти за виконану роботу відповідно об’єму наданих послуг. Наприклад, у вас сезонний бізнес, та компанія дуже активно працює лише пів року. У договорі на бухгалтерське обслуговування зазначається цей фактор, та у не сезон сплачується мінімальна вартість, а в сезон – згідно об’єму наданих послуг. Погодьтеся, такий сценарій ніколи не буде працювати, якщо бухгалтер на зарплаті. Там у будь-якому разі треба сплатити заробітну плату і не важливо, є робота у бухгалтера чи він(вона) сидить весь день у фейсбуці.
 
По-друге, ви спите ночами, бо не несете відповідальності за роботу бухгалтера, та якщо бухгалтер і зробить помилку, то відповідає фінансово за неї він сам (тобто компанія, що надає ці послуги).

По-третє, в компанії, що надає послуги з бухгалтерського аутсорсингу, часто співробітники з різних сфер діяльності. Всі вони мають свій безцінний досвід, який розділяється між ними та дозволяє всім у команді бути більш обізнаними та готовими до змін.

По-четверте, стабільні партнерські відносини. Оскільки компанія спеціалізується в бухгалтерській сфері, ви завжди можете спитати те, що вас цікавить стосовно розширення діяльності або її скорочення, і завжди отримаєте відповідь.

Отже, якщо зробити висновок, кожен може обрати свій вид бухгалтерського обслуговування та отримати власний досвід с цього питання. А ми бажаємо вам тільки гарного досвіду та будемо раді, якщо ви оберете нас як надійного партнера, який надає якісні послуги з бухгалтерського аутсорсингу. Та зі свого боку обіцяємо, що ви відчуєте всі плюси та переконаєтесь у правильності свого вибору. 

З повагою, ТОВ «Сігма солюшинс»   

м. Київ, ​вулиця Верховинна 36А

 info@sigmasolutions.com.ua

+38 (096) 014-71-12

Ми працюємо: 
пн-пт 09:30 – 17:30 
сб-нд вихідний

ЗАЛИШИЛИСЯ ЗАПИТАННЯ?

Напишіть нам, відповімо на всі



Заявка принята в обработку
Ошибка