+38 (073) 305-10-55

НОВИЙ ОБЛІК ТОВАРНИХ ЗАПАСІВ ВІД 26.11.2021 РОКУ  

Про те, як саме фізичні особи-підприємці мають вести облік своїх товарних запасів, ми писали статтю «Облік товарів уФОП». Але нещодавно Мінфін прийняв новий Порядок ведення обліку товарних запасів (№496) який набуде чинності вже з 26.11.2021 року. Давайте розберемося, для кого розроблений цей порядок та що з цими змінами робити.  

Отже, згідно Закону про РРО (п.3, ст. 12) фізичні особи-підприємці мають обов’язок вести в порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів, здійснювати продаж лише тих товарів (послуг), що відображені в такому обліку.  

При цьому суб'єкт господарювання зобов'язаний надати контролюючим органам під час проведення перевірки документи (у паперовій або електронній формі), які підтверджують облік та походження товарів, що на момент перевірки знаходяться у місці продажу (господарському об'єкті).
  

Раніше під словом «облік» розумілося лише збереження первинної документації в місці продажу. Зараз, з 26.11.2021 року, вже є чітка процедура, затверджена форма, за якою підприємці мають вести облік товарних залишків. 

Але цей облік не для всіх ФОП, що застосовують РРО/ПРРО, а лише для тих, хто проводить наступну діяльність з реалізації

-       технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту; 
-       лікарських засобів та виробів медичного призначення; 
-       ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.   
 
ТОБТО, НА ФОП, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ В ІНШИХ СФЕРАХ, ЦЕЙ ПОРЯДОК НЕ РОЗПОВСЮДЖУЄТЬСЯ. ДЛЯ НИХ НІЧОГО НЕ ЗМІНИЛОСЯ. 

ФОПи, які не продають технічно складні побутові товари, лікарські засоби та ювелірні вироби, можуть розслабитися і далі цю статтю не читати, бо наступна інформація стосується саме цих трьох сфер діяльності. 

Якщо ви наш клієнт і працюєте у вищезазначених сферах, то напевно ваш бухгалтер вже зв’язався з вами, надав всі необхідні роз’яснення та розроблені таблиці, в яких треба ввести інформацію щодо залишків станом на вечір 25.11.2021 року та в подальшому вести облік: надходження та продаж товарів. Це можна робити як у паперовому, так і в електронному вигляді.

Якщо ви ще не наш клієнт та працюєте у вищезазначених сферах й використовуєте РРО/ПРРО, вам потрібно терміново обрати свого бухгалтера, щоб уникнути проблем та величезних штрафів. Часи, коли можна було звертатися до бухгалтера раз у рік для подання річної звітності, нажаль, вже в минулому. Зараз треба мати надійного партнера, який проведе вас крізь всі зміни та складності, пояснить та нагадає про необхідні дії. Зателефонуйте або напишіть нам ваше питання, ми з радістю допоможемо та станемо надійною підтримкою для вашого бізнесу. 

З повагою, ТОВ «Сигма солюшинс»  

м. Київ, вул. Михайла Котельника, 25

 info@sigmasolutions.com.ua

+38 (073) 305-10-55

Ми працюємо: 
пн-пт 09:30 – 17:30 
сб-нд вихідний

ЗАЛИШИЛИСЯ ЗАПИТАННЯ?

Напишіть нам, відповімо на всі



Заявка принята в обработку
Ошибка